Technische mobiele problemen MyFreeCams

Technische mobiele problemen MyFreeCams

Over telefoons en tablets

Technische mobiele problemen MyFreeCams
22 maart 2021

MyFreeCams.com is namelijk ontworpen om het beste te werken op een normale desktop of laptop. Als je een telefoon of tablet gebruikt, dan kun je het best gaan naar de MyFreeCams Mobile-site op https://m.myfreecams.com of de MyFreeCams App-site op https://app.myfreecams.com (meer over mobiele toegang tot de site)

Video of audio wordt niet soepel afgespeeld

Als je video of audio niet soepel afspeelt, dan kun je proberen het video protocol te wijzigen. Het probleem kan liggen aan je internetverbinding. MyFreeCams wordt het best ervaren door gebruikers met een snelle bekabelde internetverbinding. Ga naar https://tests.myfreecams.com om je verbindingssnelheid met de servers van de site te testen.

Het probleem kan ook liggen aan de snelheid van de internetverbinding van het model. Als het model een trage internetverbinding heeft of als er enige netwerkcongestie is tussen het model en de server waarmee ze verbinding maakt, dan is het video- en audiosignaal, dat de site naar gebruikers stuurt mogelijk van lagere kwaliteit.

MyFreeCams investeert zwaar in hun infrastructuur en kopen de best beschikbare bandbreedte om de snelst mogelijke verbindingen met gebruikers en modellen over de hele wereld te garanderen. Van tijd tot tijd kunnen er omstandigheden zijn, die buiten de schuld van de site liggen, zoals netwerkstoringen over de hele wereld, die de verbindingen van sommige gebruikers en modellen tijdelijk kunnen vertragen.

De gezondheid van je computer kan ook een rol spelen. In sommige gevallen is wat lijkt op een trage internetverbinding slechts een symptoom van een ander computerprobleem waardoor deze website traag is. Ook de computer van het model kan het probleem zijn. De kwaliteit van de computer, webcam en microfoon van het model hebben allemaal invloed op de kwaliteit van de video- en audio feed.

Problemen bij het verbinden met de website

Als je problemen hebt met het verbinden met de website, is het raadzaam om je te proberen je cachegeheugen en cookies te wissen, je browser opnieuw te starten of zelfs je computer opnieuw te starten. Je kunt ook je firewall-, antivirus- of andere beveiligingstoepassingen controleren. Dit is de meest voorkomende oorzaak van dit probleem. (voor problemen op desktop lees hier)

Problemen met inloggen op je account

Als je niet kan inloggen op de site, dan is het van belang om na te gaan of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt. Je kunt ook het hulpprogramma ‘Wachtwoord vergeten’ van de site gebruiken om je gebruikersnaam en wachtwoord naar je toegemaild te krijgen. Je kunt ook de e-mail opzoeken,  die naar je is verzonden toen je je voor het eerst aanmeldde en die ook je gebruikersnaam en wachtwoord bevat. Heb je misschien je account gedeactiveerd? Als dit het geval is, dan kun je pas inloggen als je contact opneemt met de klantenservice van de site en het verzoek doet je account wederom te activeren. Ook als je verbannen bent van de site, zal je niet meer kunnen inloggen. Via de klantenservice van de site kan je te weten komen of je verbannen bent van de site. 

Problemen bij het registreren van een nieuw account

Om je te registreren voor een gratis account, kun je gaan naar https://www.myfreecams.com en klikken op de link ‘Maak een gratis account aan’ bovenaan de startpagina van de site. Je kunt dan een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en een geldig e-mailadres invoeren waarna je bevestigingslink wordt verzonden. Je kunt ook inloggen met Google of inloggen met Twitter.

Als je je hebt aangemeld met een onjuist e-mailadres, kun je je account niet activeren en moet je je opnieuw aanmelden op de site. Je kunt dan een andere gebruikersnaam kiezen en het juiste e-mailadres invoeren. Als je je e-mailadres correct hebt ingevoerd, maar toch geen verificatie-e-mail hebt ontvangen, wacht dan een paar minuten en controleer je Spam / Junk-mappen. Als de e-mail nog steeds niet aankomt, gebruik dan een andere e-mailprovider. Het is aan te raden om gebruik te maken van een e-mail adres van Gmail. 

Pop-ups en vensters gaan niet open

Vanwege het interactieve karakter van deze website openen veel van de links kleine pop-upvensters voor zaken als privéberichten. De site werkt zoveel als mogelijk met veelgebruikte pop-up blokkers, zoals die zijn ingebouwd in werkbalken of browsers. Als je echter problemen ondervindt op de site, schakel deze pop-upblokkering dan tijdelijk uit of je kunt de site specifiek vensters laten verschijnen. De site zal nooit advertenties laten verschijnen of iets anders dan waarop je hebt geklikt.

Bij webbrowser fouten is er een fout in de Internet Explorer-web browser. Of je hebt al te veel vensters open staan of je hebt niet voldoende vrij geheugen. Hierdoor kunnen nieuwe opgevraagde pop-ups gewoon niet openen of er kan een JavaScript-fout verschijnen in de plaats daarvan. In dit geval is de beste oplossing om je cachegeheugen en cookies te wissen en je computer opnieuw op te starten of een andere webbrowser te gebruiken. 

Badware zoals spyware of virussen kunnen verder allerlei vreemd gedrag in je webbrowser veroorzaken. Het is in dat geval aan te raden om een andere webbrowser te proberen en je computer schoon te maken door malware te verwijderen. Ook Antivirus-, beveiligings- of firewallsoftware zoals Norton of McAfee hebben soms ingebouwde pop-upblokkeringen. Je kunt bij problemen, het best die software uitschakelen wanneer je op de site bent, of pop-ups inschakelen in de opties.

Tokens worden niet weergegeven

Als je tokens koopt met een creditcard, worden deze binnen enkele minuten op je account bijgeschreven.

Mogelijk moet je dan de webpagina vernieuwen of opnieuw laden om het nieuwe token bedrag te zien. In zeldzame gevallen moet je wellicht het cachegeheugen en de cookies wissen en opnieuw inloggen. Het is ook mogelijk, dat je aankoop niet is gelukt of dat je creditcard is geweigerd. Voor elke succesvolle aankoop ontvang je een aankoopbevestiging per e-mail. Als je de aankoopbevestiging hebt ontvangen maar nog steeds geen tokens hebt ontvangen, dan kun je het best contact opnemen met de klantenservice van de site. 

Model ontvangt je chat niet

Als het model je chat niet ontvangt, dan is het mogelijk, dat het model je heeft toegevoegd aan haar negeerlijst. In dat geval kun je beter een andere interessante model opzoeken en genieten van de cam shows welke zijn neerzet. 

Genoeg gelezen, op naar de modellen!

Reacties

Beste mensen,
Gisteren 23-10 had ik een connectie probleem gemeld.
Ik heb dit kunnen "oplossen" door het IP-adres te veranderen. Verbinding is weer in orde, op alle apparaten.
Een echte oplossing is het natuurlijk niet, maar het werkt.
Met vriendelijke groet,
Edwin

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden